Daily Archives: 26 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΔΕΛΤΙΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 26ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Γ. ΜΠΑΡΔΩΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ


Συνήθως δεν απαντώ σε σχόλια αγνώστων τη στιγμή που εγώ γράφω επωνύμως ακόμα και όταν με θίγουν.
Όμως επειδή είμαι από την Αλίαρτο και επειδή ο διαχειριστής του blog είναι γνωστός κάνω αυτή τη εξαίρεση. 
Παρακαλώ λοιπόν για την αποκατάσταση της αλήθειας να δημοσιεύσετε την απάντησή μου (και το έγγραφο που επισυνάπτω) για όσους με ψεύδη θίγουν την εγκυρότητα του «Δ»…

Κάποιοι στην Αλίαρτο φρόντισαν να διαβάλουν το «Δ» υποστηρίζοντας ότι δεν ξέρει τι γράφει για τους υποψήφιους δημάρχους. Ως πολίτης έχω το δικαίωμα να υποστηρίζω όποιον θέλω. Ως δημοσιογράφος είμαι υποχρεωμένος να παρουσιάζω την πραγματικότητα. Το παραπάνω έγγραφο είναι η ανακήρυξη του συνδυασμού από το πρωτοδικείο. Η μόνη παράλειψη μου ήταν ότι τα ψηφοδέλτια είναι τρία. Εκτός από το παραπάνω και του δημάρχου Αλέκου Βίτση είναι και το ψηφοδέλτιο του Γιάννη Κλεφτογιάννη. Όσο για το συντακτικό πράγματι υπήρχε λάθος. Υπάρχει όμως και ο δαίμον του τυπογραφείου… 
Γ. ΜΠΑΡ
Παραθέτουμε τα σχόλια των αναγνωστών που ήταν
η αφορφή για την παρέμβαση του Γ. Μπαρδώσα
23 Οκτ 10, 12:05

ok: http://www.diavima.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1433&Itemid=28

23 Οκτ 10, 12:06

ok: Στο δήμο Αλιάρτου υποψήφιοι δήμαρχοι είναι οι: Αγγέλου Χρήστος, Βίτσης Αλέκος ενώ συμμετέχει και ένας συνδυασμός χωρίς υποψήφιο δήμαρχο έχοντας ως επικεφαλής τον Αγγέλου Χρήστο.

23 Οκτ 10, 12:06

ok: Την θέση του δημάρχου θα διεκδικήσουν (με την μέθοδο των περισσότερων σταυρών προτίμησης) αν ο συνδυασμός είναι νικητής ο Γιώργος Ντασιώτης και ο Χρήστος Πελώνης.

23 Οκτ 10, 12:07

ok: τρέχα γύρευε λέω εγώ…

24 Οκτ 10, 03:58

α: Περιμενουμε κατι απαντησεις…

25 Οκτ 10, 08:45

ω: τα παράπονα στο διάβημα για τις ανακρίβειες που γράφει.

25 Οκτ 10, 08:45

ω: και ο αρχισυντάκτης είναι αλιαρταίος. απαράδεκτος να μην ξέρει τι γράφει

25 Οκτ 10, 08:47

ω: οκ αυτά που γράγεις τα διαβάζεις;; βγάζεις νόημα; σε πόσους συνδυασμούς είναι επικεφαλής ο Αγγέλου; σε δύο.

25 Οκτ 10, 08:48

α: εγώ είμαι μαζί του. μαγκιά του

25 Οκτ 10, 01:20

ΛΟΚ: αν δεξερει τι να γραψει ι γαιατι δε τα αναιρουν

25 Οκτ 10, 07:27

ok: αγαπητέ ω, δεν τα λέω εγώ αλλά το διάβημα… έχω παραπάνω το Link… thank you

25 Οκτ 10, 07:43

πολ: Το διάβημα ξέρει πολύ καλά τι δημοσιεύει και οτι γράφει ο συγκεκριμένος δημοσιογγράφος φέρει την σφραγίδα της εγκυρότητας. Πάντως έχει χρέος να απαντήσει.

25 Οκτ 10, 08:12

Γ.ΜΠΑΡ.: Επειδή το τραβάτε πολύ ακούστε: Ο νόμος επιτάσσει να υπάρχει επικεφαλής στα ψηφοδέλτια. Έτσι στο Πρωτοδικείο ο πρώτος αλφαβητικά υποψήφιος (Αγγέλου) ανακηρύχθηκε επικεφαλής.

25 Οκτ 10, 08:12

Γ.ΜΠΑΡ.: Άρα είναι υποψήφιος δήμαρχος και ο συνδυασμός από 21 υποψήφιους τώρα έχει 20. Αυτό λοιπόν έγραψα και μόνο.

25 Οκτ 10, 08:12

Γ.ΜΠΑΡ.: Όσο για τα άλλα που κυκλοφορούν ότι έγραψα δήθεν πως αν βγει ο συνδυασμός και αν παραιτηθεί ο επικεφαλής, θα μοιραστούν οι δύο πρώτοι τη θητεία, ξεκαθαρίζω ότι ποτέ δεν έγραψα κάτι τέτοιο.

25 Οκτ 10, 10:00

ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ: ΠΟΥ ΕΜΠΕΞΕΣ Γ.ΜΠΑΡ.ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΕΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΕ ΘΑ ΔΕΙ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ.ΣΤΟΥΡΘΟΚΑΜΙΛΙΣΜΟΣ

26 Οκτ 10, 11:21

α: ευχαριστούμε για τις διευκρινήσεις κ. Γ. ΜΠΑΡ. Αλλά ξανακοιτάξτε λίγο την ανακοίνωση σας στο διάβημα. συντακτικά …

26 Οκτ 10, 11:22

α: αυτές οι διευκρινίσεις θα πρέπει εξαρχής να δίνονται και ως έγκυρος δημοσιογράφος της περιοχής μας να μγην αφήνετε ασάφειες.